Podpora marketingových aktivit pro české podniky ze strukturálních fondů

Autoři

KRIŠTOF Martin

Rok publikování 2004
Druh Článek ve sborníku
Konference Ekonomika firiem 2004
Fakulta / Pracoviště MU

Ekonomicko-správní fakulta

Citace
Obor Ekonomie
Klíčová slova marketing; structural funds; grants; SME
Popis Cílem toho článku je analyzovat možnosti podpory marketingových aktivit pro české podniky ze strukturálních fondů. K dosažení tohto cíle byla provedena analýza příslušných operačních programů vymezených výše a komparace jednotlivých opatření zaměřených na podporu marketingových aktivit. Přestože ne všechny uznatelné náklady v rámci analyzovaných opatření a podopatření lze přímo identifikovat jako jednoznačně marketingové, dotační podpora z těchto zdrojů může výrazně přispět k zlepšení marketingu zejména malých a středních podniků ze všech odvětví české ekonomiky. Předpokladem úspěšného využití prostředků ze strukturálních fondů je však pečlivá příprava a realizace projektů podniky a jejich partnery.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.