Motivace žáků k učení a jejich sociální pozice ve školní třídě (poster)

Varování

Publikace nespadá pod Ekonomicko-správní fakultu, ale pod Filozofickou fakultu. Oficiální stránka publikace je na webu muni.cz.
Autoři

STRÁNSKÁ Zdenka SKŘIVÁNKOVÁ Helena

Rok publikování 2002
Druh Článek ve sborníku
Konference Plaňava, I., Pilát, M. (Eds.). Děti, mládež a rodiny v období transformace. Sborník prezentací na sympoziu pořádaném ve dnech 19.-21.9. 2002 FSS MU Brno
Fakulta / Pracoviště MU

Filozofická fakulta

Citace
Obor Psychologie
Klíčová slova level and structure of pupil`s motivation for learning; affective; effective and cognitive motivations; social position in the classroom
Popis Příspěvek je věnován výzkumu motivace žáků k učení a jejich sociální pozice ve školní třídě. Zaměřili jsme se na zjištění úrovně a struktury motivace žáků druhého stupně základních škol (8. a 9. tříd) k učení z jejich vlastního pohledu i s ohledem na zjištění rozdílů mezi pohlavími. Dále jsme zkoumali, jak jsou rozloženy pozice žáků ve třídách a zda spolu souvisí pozice žáka podle vlivu a obliby. Jedním z cílů výzkumu bylo také zjistit, zda motivace žáků k učení souvisí s jejich sociální pozicí ve školní třídě.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.