Self-assessment in English Studies in Tertiary Education: Literature Review
Název česky | Sebehodnocení ve studiu angličtiny v terciárním vzdělávání: Přehledová studie |
---|---|
Autoři | |
Rok publikování | 2021 |
Druh | Článek ve sborníku |
Konference | Výzkum v didaktice cizích jazyků IV |
Citace | |
Klíčová slova | student self-assessment, student autonomy, English language teaching/learning in tertiary education, self-assessment in foreign language study |
Popis | Přehledová studie si klade za cíl shrnout současný výzkum rozvoje dovednosti sebehodnocení studenta anglického jazyka na vysoké škole a odpovídá na tyto otázky: Jak autoři studií vymezují pojem sebehodnocení? Jaké jsou nejčastější cíle a metody výzkumu? Jaké jsou nejdůležitější výsledky výzkumů sebehodnocení? Vybrané studie ukazují, že rozvoj dovednosti sebehodnocení je nejčastěji zkoumán z pohledu celkového hodnocení studentů před aplikací principů rozvoje dovednosti sebehodnocení a po jejich aplikaci. Výzkum průběhu rozvoje sebehodnocení je zatím ve svých začátcích. |
Související projekty: |