Specifika řízení vztahů se zákazníky v pojišťovnictví

Autoři

STOJAROVÁ Šárka VÁVROVÁ Eva

Rok publikování 2003
Druh Článek ve sborníku
Konference Firma a konkurenční prostředí 2003 - sekce 4. Kvantitativní metody v hospodářství
Fakulta / Pracoviště MU

Ekonomicko-správní fakulta

Citace
Klíčová slova marketing, crm, insurance company, customer, life insurance branch, non life insurance branch, product, profit, business intelligence, customer intelligence
Popis Příspěvek se zabývá řízením vztahů se zákazníky - Customer Relationship Management (CRM) v oblasti pojišťovnictví. Pojišťovnictví vykazuje oproti jiným oborům určitá specifika, která je nutno respektovat při stanovení strategie firmy podnikající v tomto odvětví. V současné době již není konkurenční výhodou implementace, ale kvalita firemního systému CRM. Efektivní CRM vede také ke snížení výše pojistného plnění.

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.