Distanční výuka vysokoškolské matematiky badatelsky?
Autoři | |
---|---|
Rok publikování | 2021 |
Druh | Článek v odborném periodiku |
Časopis / Zdroj | South Bohemia Mathematical Letters |
Fakulta / Pracoviště MU | |
Citace | |
www | Domovská stránka periodika |
Klíčová slova | inquiry-based education, mathematics, university, distance teaching, distance learning |
Přiložené soubory | |
Popis | Studenti matematiky se často učí procedurálním způsobem, a tak si netvoří hlubší konceptuální porozumění, díky němuž by své znalosti mohli později uplatnit v~jiných oborech či využít v životě. Cílem mezinárodního projektu Platinum je ověřit, zda badatelsky orientované pojetí výuky a studia pomůže změnit tento trend týkající se i vysokoškolských studentů. V článku jsou popsány hlavní cíle a výstupy projektu Platinum a nabídnuty ukázky badatelsky orientovaných úkolů, které byly zařazeny během distanční formy výuky na Masarykově univerzitě. |