Čtení pro zábavu ve francouzštině na úrovni B1: design výzkumu
Autoři | |
---|---|
Rok publikování | 2021 |
Druh | Další prezentace na konferencích |
Fakulta / Pracoviště MU | |
Citace | |
Popis | Jak zapojit do učebního procesu a jak se studenty francouzštiny pracovat s tzv. „čtením pro zábavu“? Na tuto otázku hledá odpověď současný disertační výzkum na téma: Autentický literární text a dobrovolné čtení ve francouzštině na úrovni B1. Cílem výzkumu je sestavit čtenářské profily studentů francouzštiny na osmiletých gymnáziích v České republice, kteří disponují jazykovou úrovní B1. Příspěvek představí nejen cíle výzkumu, ale také jeho budoucí design. Půjde o výzkum smíšený, konkrétně kvantitativně-kvalitativní. První kvantitativní část bude pracovat s respondenty z řad učitelů francouzštiny. Hlavní kvalitativní část výzkumu bude probíhat s respondenty z řad studentů. Výzkum je plánován na dobu jednoho školního roku. |
Související projekty: |