Chinese Medical Educators' Digital Literacy in an International Joint Medical and Health Programme
Název česky | Digitální gramotnost čínských lékařských pedagogů v mezinárodním společném lékařském a zdravotním programu |
---|---|
Autoři | |
Rok publikování | 2019 |
Druh | Článek ve sborníku |
Konference | 2019 INTERNATIONAL SYMPOSIUM ON EDUCATIONAL TECHNOLOGY (ISET 2019) |
Fakulta / Pracoviště MU | |
Citace | |
www | https://ieeexplore.ieee.org/document/8782214 |
Doi | http://dx.doi.org/10.1109/ISET.2019.00025 |
Klíčová slova | Digital literacy; medical educators; ICT competency; international joint programme |
Popis | Cílem této studie bylo prozkoumat informovanost čínských lékařských pedagogů o ICT a digitální gramotnosti v mezinárodním programu společného zdraví. Online průzkum byl použit k prozkoumání současné situace čínských lékařských pedagogů a jejich výzev v oblasti rozvoje digitální gramotnosti v praxi. Výsledky ukazují, že profese lékařských pedagogů a délka používání počítačů mají významný vliv na dovednosti vyhledávání na webu. Většina účastníků je si vědoma digitálních technologií a má zájem je používat, ale méně je přesvědčeno, že je použijí pro návrh výukových a studijních zdrojů online (16,9 %) k uspokojení potřeb studentů. Nedostatek institucionálního financování, nedostatečný vzdělávací program v oblasti ICT a zdroje se považují za hlavní faktory pro posílení dovedností čínské lékařské pedagogiky v oblasti digitální gramotnosti. O bariérách a příležitostech se také diskutuje, aby vzbudily instruktážní pozornost při podpoře lékařských pedagogů při zlepšování jejich schopností digitální gramotnosti. |
Související projekty: |