Literarische Texte als Gelegenheit zum interkulturellem Lernen und ihre Rolle in den Lehrbüchern im Fremdsprachenunterricht
Název česky | Literární texty jako příležitost k interkulturnímu učení a jejich role v učebnicích ve výuce cizího jazyka |
---|---|
Autoři | |
Rok publikování | 2017 |
Druh | Článek ve sborníku |
Konference | Research in Foreign Language Teaching and Learning / Fremdsprachenlehr- und Fremdsprachenlernforschung |
Fakulta / Pracoviště MU | |
Citace | |
Klíčová slova | textbooks; texts; authentic texts; literary texts; intercultural aspects of literature |
Popis | V předkládaném textu byl vysvětlen pojem učebnice a charakteristiky autentických, didaktických a didaktizovaných textů, přičemž důraz byl kladen na texty literární a jejich využití v cizojazyčné výuce. Text zmiňuje analýzu dvou učebnic pro mladistvé a dospělé určené pro dosažení stupně B1 dle SERRJ. Výsledkem analýzy bylo zjištění, že literární texty tvoří v učebnicích 18-20% textů. |
Související projekty: |