Motivierung zum Deutschlernen aus der Lehrerperspektive: Vorläufige Zwischenergebnisse einer Untersuchung
Název česky | Motivování k učení se němčině z perspektivy učitele: Předběžné výsledky výzkumu |
---|---|
Autoři | |
Rok publikování | 2017 |
Druh | Článek ve sborníku |
Konference | Research in Foreign Language Teaching and Learning / Fremdsprachenlehr- und Fremdsprachenlernforschung |
Fakulta / Pracoviště MU | |
Citace | |
Klíčová slova | German lessons; motivation; motivating; teacher |
Popis | Tento příspěvek prezentuje některé vybrané předběžné výsledky výzkumu, jehož cílem je zjistit, jak může učitel němčiny motivovat své žáky k učení se němčině. Konkrétně se příspěvek zaměřuje na data získaná prostřednictvím rozhovorů s učiteli a během pozorování v hodinách němčiny. Některá z nich jsou zde prezentována a komentována. |
Související projekty: |