Developing Intercultural Communicative Competence in Writing in English
Název česky | Rozvíjení interkulturní komunikační kompetence v psaní v anglickém jazyce |
---|---|
Autoři | |
Rok publikování | 2017 |
Druh | Článek ve sborníku |
Konference | Research in Foreign Language Teaching and Learning / Fremdsprachenlehr- und Fremdsprachenlernforschung |
Fakulta / Pracoviště MU | |
Citace | |
Klíčová slova | intercultural communicative competence; ICC; writing; English; A2; research outcomes; corpus; analysis; post-intervention phase |
Popis | Rozvíjení interkulturní komunikační kompetence reprezentuje cíl cizojazyčné výuky, ale také předmět hodný výzkumu. První výzkumná zjištění výzkumu, který se zabývá projevy rozvíjení interkulturní komunikační kompetence v psaní v anglickém jazyce na základní škole, prokázala, že je možné zachytit projevy interkulturní komunikační kompetence již na úrovni A2 dle SERRJ. Následující text představuje další výzkumná zjištění plynoucí z fáze výzkumu provedené po intervenci, která byla součástí daného výzkumu. Text shrnuje a popisuje, jakým způsobem byla interkulturní komunikační kompetence projevována v psaní žáků po provedení intervencí, jejichž cílem bylo rozvíjení všech dimenzí interkulturní komunikační kompetence. |
Související projekty: |