Motivierung zum Deutschlernen als L3 nach Englisch: Theoretische Grundlagen und Umriss der Forschungsmethodologie.
Název česky | Motivování k učení se němčině jako L3 po angličtině: Teoretická východiska a nástin metodologie výzkumu. |
---|---|
Autoři | |
Rok publikování | 2016 |
Druh | Článek v odborném periodiku |
Časopis / Zdroj | Studia Translatorica |
Fakulta / Pracoviště MU | |
Citace | |
Klíčová slova | motivation to learn foreign languages; motivating to learn foreign languages; multilingualism; learner; teacher |
Popis | Tento příspěvek vysvětluje krátce kontext učení se cizím jazykům v České republice, který byl podnětem pro vytvoření disertačního projektu. Tento projekt se věnuje motivačním strategiím, které může používat učitel ve výuce němčiny jako L3, aby své žáky motivoval k učení se němčině po angličtin. Tento příspěvek popisuje teoretická východiska projektu a první návrh metodologie plánovaného výzkumu. |
Související projekty: |