Finanční krize - změna strategické pozice podniku

Autoři

ZÁTHURECKÝ Viliam

Rok publikování 2017
Druh Článek ve sborníku
Fakulta / Pracoviště MU

Ekonomicko-správní fakulta

Citace
Obor Ekonomie
Klíčová slova Business strategy, financial crisis, strategic position, competitiveness
Popis Tvorba nepřetržité úpravy obchodní strategie získává v současné podnikové strategii vysokou důležitost. Profesní a vědecký výzkum tohoto fenoménu může představovat výraznou reakci na současnou ekonomickou situaci. Tento článek představuje motivy zmeny strategické pozice formou případové studie což vede k vytvoření konzistentní obchodní strategie pro tvůrčí činnost podniku, pokud jde o strategické alternativy pro jeho další rozvoj. Článek analyzuje způsob jak zákazníci tuto změnu přijmou a co tato skutečnost přinese podnikům. Zjištění ukazují, že změna strategické pozice podniku má v podniku významné postavení a zvyšuje přitažlivost pro zákazníky a nakonec zvýšení konkurenceschopnosti.

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.