Vzdělávací potřeby učících knihovníků v kontextu celoživotního učení pro 21. století
Autoři | |
---|---|
Rok publikování | 2016 |
Druh | Článek ve sborníku |
Konference | Sborník z mezinárodní vědecké konference ICOLLE 2016 |
Fakulta / Pracoviště MU | |
Citace | |
www | http://icolle.mendelu.cz/2016/sbornik.pdf |
Obor | Pedagogika a školství |
Klíčová slova | teaching librarian; didactics; adult education; pedagogy; action research; informal education; continuing education; information literacy; information education |
Popis | Odborný příspěvek reflektuje aktuální problematiku týkající se edukačního prostředí neformálních institucí – knihoven. Prostřednictvím výsledků akčního výzkumu jsou definovány a analyzovány vzdělávací potřeby učících knihovníků při edukaci různých cílových skupin v informační gramotnosti a nastíněny rozvojové možnosti v andragogických, pedagogických a didaktických aspektech výuky informačního vzdělávání, kterou realizují učící knihovníci ve veřejných knihovnách. |
Související projekty: |