Teoretická východiska pro použití mobilních zařízení ve výuce
Autoři | |
---|---|
Rok publikování | 2016 |
Druh | Článek ve sborníku |
Konference | Počítač ve škole 2016 – sborník příspěvků |
Fakulta / Pracoviště MU | |
Citace | |
www | http://www.pocitacveskole.cz/system/files/soubory/sbornik/2016/potuckova.pdf |
Obor | Pedagogika a školství |
Klíčová slova | SAMR model; Bloom's taxonomy; TPACK; mobile devices |
Popis | Při využití mobilních zařízení v procesu vyučování je důležité klást důraz na metodologické postupy a způsoby, jakým je tato zařízení ovlivňují. Je třeba vždy hledat způsob využití mobilního zařízení, který nějakým způsobem obohatí danou aktivitu. K rozvoji schopností žáků mohou posloužit aplikace navržené pro mobilní zařízení. Při jejich volbě je zapotřebí držet se správných didaktických postupů. Není možné využívat v hodinách technologii na úkor výuky. Pro posouzení vhodnosti využití technologií slouží několik modelů, např. tzv. SAMR, Bloomova taxonomie, či TPCK. |
Související projekty: |