Old and new media in everyday life of Czech audiences. (Research report.)

Logo poskytovatele
Logo poskytovatele

Varování

Publikace nespadá pod Ekonomicko-správní fakultu, ale pod Fakultu sociálních studií. Oficiální stránka publikace je na webu muni.cz.
Autoři

MACEK Jakub MACKOVÁ Alena ŠKAŘUPOVÁ Kateřina WASCHKOVÁ CÍSAŘOVÁ Lenka

Rok publikování 2015
Druh Výzkumná zpráva
Fakulta / Pracoviště MU

Fakulta sociálních studií

www The full report on Researchgate
Přiložené soubory
Popis The report concludes descriptive findings of survey in Czech media audiences. The data from 1998 respondents was collected in October and December 2014 by Median; the collection employed quota sampling and computer-assisted personal interviewing. Besides the standard socio-demographic indicators, the questionnaire included questions regarding the full range of possible media-related practices including obtaining and reception of films, TV series and other TV content, news, sports, music, books, magazines and spoken word; online activities and use of social networking sites; playing computer- and videogames; ownership of media and computer technologies and access to the Internet; respondents' political and public activities. The report is published in Czech and English version.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.