"Životní cykly" vzdělávacích a rozvojových potřeb
Autoři | |
---|---|
Rok publikování | 2015 |
Druh | Článek v odborném periodiku |
Časopis / Zdroj | Lifelong Learning – celoživotní vzdělávání |
Fakulta / Pracoviště MU | |
Citace | |
www | http://lifelonglearning.mendelu.cz/25889-archiv-cisel |
Obor | Pedagogika a školství |
Klíčová slova | education; development; learning; lifelong learning; motivation; educational and development needs; training and development within company; barriers in education |
Popis | Empirická studie pojednává o vzdělávacích a rozvojových potřebách zaměstnanců vybrané organizace. Vzdělávací a rozvojové potřeby definuji na základě teorií motivace, zaměřuji se zvlášť i na motivaci a bariéry ve vzdělávání dospělých s ambicí odhalit vznik, průběh, jednotlivé fáze a determinanty vzdělávacích a rozvojových potřeb z pohledu jednotlivce. Cílem je získání komplexnějšího pohledu na vzdělávací a rozvojové potřeby zaměstnanců, který může pomoci v motivaci dospělých ke vzdělávání obecně i v plánování efektivního podnikového vzdělávání a rozvoje. |
Související projekty: |