Spolupráce destinačních společností s aktéry cestovního ruchu

Autoři

HOLEŠINSKÁ Andrea

Rok publikování 2014
Druh Článek ve sborníku
Konference 5. mezinárodní kolokvium o cestovním ruchu. Sborník příspěvků. Pavlov, 11.-12. září 2014. CD-ROM
Fakulta / Pracoviště MU

Ekonomicko-správní fakulta

Citace
Obor Řízení, správa a administrativa
Klíčová slova Cooperation; destination management organization (DMO); partnership
Popis Spolupráce je základním kamenem destinačního managementu. Úkolem destinačních společností je spolupráci vytvářet a upevňovat. Díky spolupráci vznikají synergické efekty, které posilují konkurenceschopnost nejen aktérů cestovního ruchu, ale celé destinace. Čím vyspělejší spolupráce, potažmo destinačního managementu, tím lepší pozice destinace na trhu. Předmětem tohoto příspěvku je tedy spolupráce – její motivy, formy, způsob a intenzita (stupeň vyspělosti). Spolupráce mezi aktéry cestovního ruchu v destinaci je hodnocena z pohledu destinačních společností.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.