Inovace v sociálním podnikání

Autoři

ŽÍTEK Vladimír KLÍMOVÁ Viktorie

Rok publikování 2014
Druh Článek ve sborníku
Konference Vzdelávanie ako determinant rozvoja sociálneho podnikania. Zborník vedeckých štúdií.
Fakulta / Pracoviště MU

Ekonomicko-správní fakulta

Citace
Obor Ekonomie
Klíčová slova innovation; social entrepreneurship; disadvantaged people
Popis Příspěvek se zabývá problematikou tvorby inovací v sociálních podnicích. Na jedné straně dokládá, že sociální podniky zcela běžně inovace zavádějí, na straně druhé identifikuje potenciál pro jejich realizaci. Situace je vlastně obdobná, jako v komerčních firmách, skutečnost, že cílem sociálního podnikání není primárně (nebo jen) zisk, na tom příliš nemění. Existenci inovativních přístupů lze doložit na příkladech fungujících podniků. Míra tvorby inovací je však značně podmíněna osobou ředitele/vedoucího podniku, počtem zaměstnanců a jejich strukturou, resp. charakterem či příčinou jejich sociálního znevýhodnění.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.