Model vlivu spokojenosti zákazníka na výkonnost podniku

Autoři

SUCHÁNEK Petr KRÁLOVÁ Maria

Rok publikování 2014
Druh Článek v odborném periodiku
Časopis / Zdroj Trendy v podnikání
Fakulta / Pracoviště MU

Ekonomicko-správní fakulta

Citace
Obor Řízení, správa a administrativa
Klíčová slova customer satisfaction; product quality; company performance
Popis Článek se zabývá vztahem spokojenosti zákazníka a výkonností podniku. Výzkum, na kterém je článek postaven, je zaměřen na ty faktory spokojenosti zákazníka, které management podniku může ovlivnit (ať už přímo nebo nepřímo). Cílem článku je najít faktory spokojenosti zákazníka, které mají vliv na výkonnost podniku. Dílčím cílem článku je dát tyto faktory do souvislosti s výkonností tak, aby manažeři podniku mohli cíleným ovlivňováním těchto faktorů ovlivňovat spokojenost svých zákazníků a následně výkonnost svého podniku.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.