Vozidla jako nástroj konkurenceschopnosti železnice

Logo poskytovatele
Autoři

KVIZDA Martin

Rok publikování 2014
Druh Vyžádané přednášky
Fakulta / Pracoviště MU

Ekonomicko-správní fakulta

Citace
Přiložené soubory
Popis Přednáška analyzuje význam vozidla jako prvku konkurenceschopnosti osobní železniční dopravy. Nejprve z pohledu dopravce identifikuje obchodní strategie, jež tvoří nabídku dopravních služeb. Potom identifikuje spotřební strategie cestujících, jež tvoří poptávku po přepravě. Výsledkem je rozhodovací matice, kde se preference cestujících setkávají, či nesetkávají s nabídkou dopravců. Přednáška dále vysvětluje význam různých kategorií vozidel pro dosažení rovnováhy mezi nabídkou a poptávkou na trhu dopravních služeb.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.