Green purchasing a jeho realita v malých a středních podnicích

Autoři

ŠKAPA Radoslav BAROT Vojtěch NOVOTNÝ Jiří SPIŠIAKOVÁ Magdaléna ŠOTKOVSKÁ Marie TUHÁ Martina

Rok publikování 2013
Druh Článek ve sborníku
Konference Marketing manažment, obchod a sociálne aspekry podnikania
Fakulta / Pracoviště MU

Ekonomicko-správní fakulta

Citace
www http://konferencia.6f.sk
Obor Řízení, správa a administrativa
Klíčová slova Green purchasing; SME; explorative study; furniture industry
Přiložené soubory
Popis Článek je jedním z výstupů explorativního výzkumu s názvem „Výzkum vybraných aspektů řízení zpětných toků“ (specifický výzkum MUNI/A/0762/2012). Zaměřuje se na jeho dílčí téma: na otázku významu environmentální výkonnosti dodavatele při volbě dodavatelů; jinými slovy cílem článku je zhodnotit rozsah uplatňování zeleného nakupování (green purchasing) v české praxi. Jelikož jednou z rozvíjejících se koncepcí je také green supply chain management, bude nás zajímat i chování odběratele; zda i on věnuje pozornost environmentálním aktivitám, či zda dokonce neiniciuje spolupráci s obchodními partnery v této oblasti. Pozornost výzkumu byla zaměřena pouze na jedno odvětví, a to nábytkářský průmysl, konkrétně na výrobce a prodejce nábytku a na jejich dodavatele dřeva.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.