Pojetí, struktura a výzkum didaktiky praktického vyučování v rámci doplňujícího pedagogického studia učitelství praktického vyučování na Pedagogické fakultě Masarykovy univerzity
Autoři | |
---|---|
Rok publikování | 2012 |
Druh | Článek v odborném periodiku |
Časopis / Zdroj | LIFELONG LEARNING- CELOŽIVOTNÍ VZDĚLÁVÁNÍ |
Fakulta / Pracoviště MU | |
Citace | PECINA, Pavel. Pojetí, struktura a výzkum didaktiky praktického vyučování v rámci doplňujícího pedagogického studia učitelství praktického vyučování na Pedagogické fakultě Masarykovy univerzity. LIFELONG LEARNING- CELOŽIVOTNÍ VZDĚLÁVÁNÍ. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2012, roč. 2, č. 3, s. 74-96, 22 s. ISSN 1804-526X. |
www | http://www.icv.mendelu.cz/cz/lifelonglearning/archiv_cas |
Obor | Pedagogika a školství |
Klíčová slova | secondary vocational training practical training didactics teaching innovation the structure of practical didactic teaching teaching concepts teaching methods in the work of teachers of practical subjects |
Přiložené soubory | |
Popis | Předložená studie je zaměřena na pojetí, strukturu, inovaci a výzkum didaktiky praktického vyučování v rámci doplňujícího pedagogického studia učitelství praktického vyučování pro střední odborné školy na Pedagogické fakultě Masarykovy univerzity v Brně. Jádrem příspěvku je zpráva o výzkumu výukových metod v práci učitelů odborného výcviku technických oborů na středních odborných školách a informace o inovaci pojetí a struktury tohoto předmětu. |
Související projekty: |