Informace o projektu
Digitalizace výuky projektového managementu s využitím konceptu serious games, virtuální a rozšířené reality s ohledem na aktuální potřeby businessu
- Kód projektu
- TQ01000074
- Období řešení
- 9/2023 - 10/2026
- Investor / Programový rámec / typ projektu
-
Technologická agentura ČR
- SIGMA
- DC3 - SHUV
- Fakulta / Pracoviště MU
- Ekonomicko-správní fakulta
- Spolupracující organizace
-
Západočeská univerzita v Plzni
- Odpovědná osoba Ing. Martin Januška, Ph.D.
Cílem projektu je vytvoření inovativní digitální platformy pro výuku Projektového managementu
(PM) obsahující modulární knihovnu digitalizovaných materiálů, která bude reflektovat nová
paradigmata a potřeby dnešní doby při eliminaci bariér ve vzdělávání. Hlavní inovativní výstup je
vytvoření serious game určené pro simulaci projektu v deskové i online/app verzi se zapojením
virtuální a rozšířené reality, dále podcasty, MOOC, AV materiály a případové studie. Digitalizované
výukové moduly budou pokrývat celý životní cyklus projektu a budou volně dostupné v režimu
Creative Commons (CC). S pomocí platformy bude zkoumán a hodnocen vliv zapojení vybraných digitálních forem výuky
na proces učení se/osvojování hard a soft skills studentů PM koncipovaných pro konkrétní cílové
skupiny.
Cíle udržitelného rozvoje
Masarykova univerzita se hlásí k cílům udržitelného rozvoje OSN, jejichž záměrem je do roku 2030 zlepšit podmínky a kvalitu života na naší planetě.