Informace o projektu
Chování organizací a jejich stakeholderů
- Kód projektu
- MUNI/A/1262/2020
- Období řešení
- 1/2021 - 12/2021
- Investor / Programový rámec / typ projektu
-
Masarykova univerzita
- Specifický výzkum - podpora studentských projektů
- Fakulta / Pracoviště MU
-
Ekonomicko-správní fakulta
- Ing. Michal Jirásek, Ph.D.
- Ing. Hynek Bačík
- Ing. Patrícia Bilačičová
- doc. Ing. Ondřej Částek, Ph.D.
- Ing. Tereza Gavendová
- Ing. Klára Halamíčková
- Ing. Ondřej Holík
- Ing. Marek Ištvánek
- Ing. Juraj Krampl
- Ing. Jan Kresan
- Ing. Jakub Machalka
- Ing. Monika Majdaffová
- Ing. Jarmila Martinčeková
- Ing. Mgr. Denisa Matoušková
- Bc. Tereza Mikesková
- Ing. Peter Mikuš
- Ing. Dušan Mladenović, Ph.D.
- Ing. Mikhail Monashev
- Ing. Róbert Mudroň
- Anna Németh, M.Sc.
- Mgr. et Mgr. Tomáš Ondráček, Ph.D.
- Ing. Zuzana Opatrná
- Ing. Pavlína Široká
- Bc. Monika Štursová
- Ing. Andrea Vilhanová
V projektu Chování organizací a jejich stakeholderů jsou zkoumána témata věnující se rozhodování na úrovni jednotlivců a/nebo organizací, následné volby i jejich dopady. Do výzkumu se velkou měrou promítají poznatky behaviorálních věd, které obohacují "klasické" poznání z oblasti podnikové ekonomiky. Doplnění standardních přístupů o poznatky behaviorálních věd je širším výzkumným trendem, kterému se zapojení pracovníci ve velké míře dlouhodobě věnují a které má vysoký potenciál pro přínosné nové poznatky.
Cílem projektu je kromě samotných výzkumných cílů systematické zapojení studentů navazujícího magisterského studia do relevantního výzkumu v této oblasti. Povahou studia podnikové ekonomiky (zaměření na praktické dovednosti, budování soft skills a všeobecného přehledu) mají studenti často zkreslené představy o tom, jak výzkum v oboru probíhá a jaká je jeho přenositelnost do praxe. Účast v projektu by jim měla pomoci získat nejen lepší přehled, ale i přímé praktické zkušenosti.
Publikace
Počet publikací: 4
2023
-
Corporate boards’ and firms’ R&D responses to performance feedback
Journal of Strategy and Management, rok: 2023, ročník: 16, vydání: 1, DOI
-
Emojis to conversion on social media
International Journal of Consumer Studies, rok: 2023, ročník: 47, vydání: 3, DOI
-
The influence of social conformity on mask-wearing behavior during the COVID-19 pandemic
Heliyon, rok: 2023, ročník: 9, vydání: 3, DOI
2022
-
Using COVID-19 vaccination as a resilience strategy for the tourism sector – evidence from Serbia
Current Issues in Tourism, rok: 2022, ročník: 25, vydání: 7, DOI