Informace o projektu
Teritoriální marketing v úspěšných regionálních inovačních systémech
(TEMARIS)
- Kód projektu
- MUNI/A/0895/2019
- Období řešení
- 1/2020 - 12/2020
- Investor / Programový rámec / typ projektu
-
Masarykova univerzita
- Grantová agentura MU
- DO R. 2020_Kategorie A - Specifický výzkum - Studentské výzkumné projekty
- Fakulta / Pracoviště MU
-
Ekonomicko-správní fakulta
- Ing. Lucie Herbočková, Ph.D.
- doc. Ing. Viktorie Klímová, Ph.D.
- Ing. Soňa Raszková
Teritoriální marketing je jedním z nástrojů, jak pomoci zatraktivnit určitou lokalitu na základě její kvality. Zaměřuje se na budování image a propagaci určitého místa, přičemž vychází a navazuje na zvláštní specifika a jedinečnost tohoto území. Účelem takového marketingu je prezentovat danou lokalitu jako místo, kde lidé chtějí žít a pracovat. V současné době, kdy inovace jsou považovány za hlavní motor konkurenceschopnosti, existuje řada regionů, které budují svůj brand jako místo atraktivní pro výzkum, vývoj a inovace. Projekt se zaměřuje na koncept teritoriálního marketingu a jeho spojitost s inovačně úspěšnými regiony. Projekt tematicky souvisí s disertačními pracemi studentských členů řešitelského týmu i s širším výzkumem, který je prováděn na katedře regionální ekonomie a správy.
Publikace
Počet publikací: 4
2020
-
Dynamika regionálních inovačních systémů ve střední a východní Evropě
Rok: 2020
-
Teritoriální marketing jako faktor regionálního rozvoje na příkladu města Curych
XXIII. mezinárodní kolokvium o regionálních vědách. Sborník příspěvků, rok: 2020
-
Territorial Marketing as a Tool to Identify Opportunities for the Moderate European Innovators: The Case of the Czech Republic
Proceedings of the 5th International Conference on European Integration 2020, rok: 2020
-
Transformation of Innovation Ecosystems: the Case of Ruhr Area and North East England
Proceedings of the 5th International Conference on European Integration 2020., rok: 2020