Informace o projektu
Teritoriální marketing v úspěšných regionálních inovačních systémech (TEMARIS)

Kód projektu
MUNI/A/0895/2019
Období řešení
1/2020 - 12/2020
Investor / Programový rámec / typ projektu
Masarykova univerzita
Fakulta / Pracoviště MU
Ekonomicko-správní fakulta

Teritoriální marketing je jedním z nástrojů, jak pomoci zatraktivnit určitou lokalitu na základě její kvality. Zaměřuje se na budování image a propagaci určitého místa, přičemž vychází a navazuje na zvláštní specifika a jedinečnost tohoto území. Účelem takového marketingu je prezentovat danou lokalitu jako místo, kde lidé chtějí žít a pracovat. V současné době, kdy inovace jsou považovány za hlavní motor konkurenceschopnosti, existuje řada regionů, které budují svůj brand jako místo atraktivní pro výzkum, vývoj a inovace. Projekt se zaměřuje na koncept teritoriálního marketingu a jeho spojitost s inovačně úspěšnými regiony. Projekt tematicky souvisí s disertačními pracemi studentských členů řešitelského týmu i s širším výzkumem, který je prováděn na katedře regionální ekonomie a správy.

Publikace

Počet publikací: 4


Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.