Informace o projektu
Aplikace poznatků behaviorální ekonomie v kontextu marketingového průzkumu a marketingu na B2B trzích
(B-Behavioral)
- Kód projektu
- 1674/2018
- Období řešení
- 1/2019 - 12/2021
- Investor / Programový rámec / typ projektu
-
Ministerstvo průmyslu a obchodu ČR
- Operační program Podnikání a inovace pro konkurenceschopnost
- Fakulta / Pracoviště MU
- Ekonomicko-správní fakulta
- Spolupracující organizace
-
B-inside s.r.o.
- Odpovědná osoba Ing. Petr Fusek
- Odpovědná osoba Tomáš Soukup, Ph.D.
- Odpovědná osoba Ing. Darina Fusková
- Odpovědná osoba Ing. Michaela Andrýsková
- Odpovědná osoba Ing. Martina Manethová
- Odpovědná osoba Bc. Ivona Michalčíková
Cílem projektu je přenos poznatků behaviorální ekonomie do marketingového průzkumu a marketingu na firemních (B2B) trzích. Behaviorální ekonomie staví na opuštění premisy racionálního člověka a věnuje soustředěnou pozornost psychologickým, kognitivním, emocionálním, kulturním a sociálním faktorům, které ovlivňují ekonomické rozhodování jednotlivců i institucí.
Cíle udržitelného rozvoje
Masarykova univerzita se hlásí k cílům udržitelného rozvoje OSN, jejichž záměrem je do roku 2030 zlepšit podmínky a kvalitu života na naší planetě.
Publikace
Počet publikací: 2
2024
-
The Application of Behavioral Insights into B2B Market Research
The Journal of Applied Behavioral Science, rok: 2024, ročník: 60, vydání: 2, DOI
2023
-
Behaviorální alchymie v B2B : jak využít behaviorální vědu k dosažení marketingových a obchodních cílů v B2B?
Rok: 2023, druh: Popularizační texty