Informace o projektu
Aplikace poznatků behaviorální ekonomie v kontextu marketingového průzkumu a marketingu na B2B trzích (B-Behavioral)

Logo poskytovatele
Kód projektu
1674/2018
Období řešení
1/2019 - 12/2021
Investor / Programový rámec / typ projektu
Ministerstvo průmyslu a obchodu ČR
Fakulta / Pracoviště MU
Ekonomicko-správní fakulta
Spolupracující organizace
B-inside s.r.o.

Cílem projektu je přenos poznatků behaviorální ekonomie do marketingového průzkumu a marketingu na firemních (B2B) trzích. Behaviorální ekonomie staví na opuštění premisy racionálního člověka a věnuje soustředěnou pozornost psychologickým, kognitivním, emocionálním, kulturním a sociálním faktorům, které ovlivňují ekonomické rozhodování jednotlivců i institucí.

Cíle udržitelného rozvoje

Masarykova univerzita se hlásí k cílům udržitelného rozvoje OSN, jejichž záměrem je do roku 2030 zlepšit podmínky a kvalitu života na naší planetě.

Cíl udržitelného rozvoje č.  4 – Kvalitní vzdělání Cíl udržitelného rozvoje č.  5 – Rovnost mužů a žen Cíl udržitelného rozvoje č.  8 – Důstojná práce a ekonomický růst Cíl udržitelného rozvoje č.  10 – Méně nerovností

Publikace

Počet publikací: 2


Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.