Informace o projektu
Marketingová strategie moravských škol: MU, MENDELU, UP, UTB, VFU a VUT
- Kód projektu
- ROZV/C11/2016
- Období řešení
- 1/2016 - 12/2016
- Investor / Programový rámec / typ projektu
-
Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR
- Rozvojové programy
- Fakulta / Pracoviště MU
- Centrum zahraniční spolupráce
- Spolupracující organizace
-
Mendelova univerzita v Brně
- Odpovědná osoba prof. RNDr. Ladislav Havel, CSc.
- Odpovědná osoba prof. Mgr. Jaroslav Miller, M.A., Ph.D.
- Odpovědná osoba doc. MVDr. Pavel Suchý, Ph.D.
- Odpovědná osoba prof. RNDr. Ing. Petr Štěpánek, CSc.
- Odpovědná osoba prof. Ing. Petr Sáha, CSc.
Hlavním účelem projektu je regionálně cílený a centrálně koordinovaný postup při přípravě a realizaci marketingové strategie moravských škol: Masarykova univerzita (MU), Mendelova univerzita v Brně (MENDELU), Univerzita Palackého v Olomouci (UP), Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně (UTB), Veterinárně farmaceutická univerzita v Brně (VFU) a Vysoké učení technické v Brně (VUT).
V rámci projektu budou realizovány tři na sobě obsahově závislé linie:
1. Společná propagace a mezinárodní spolupráce
2. Regionální specializace
3. Marketingová analýza