Termín bude upřesněn
Online
MS Teams
Pro koho
Trápí vás nutnost podávat daňová přiznání? Nevíte, jak je to s povinností odvodů zdravotního a sociálního pojištění? Neznáte rozdíl mezi dohodou o provedení práce a dohodou o pracovní činnosti? Pracujete či zaměstnáváte někoho na částečné úvazky? Musíte řešit pracovní cesty? Znáte rozdíl mezi daňovou evidencí a účetnictvím? Víte, že dnes většinu agendy lze řešit elektronicky? Tento kurz je připraven přímo pro vás.
Cíl
Kurz je zaměřený na zmapování základních daňových a účetních povinností podnikatelských subjektů. Na řadě praktických příkladů si vysvětlíme a procvičíme řadu reálných situací, s nimiž se běžný podnikatel či malá firma setkává na začátku svého podnikání, v jeho průběhu i při přerušení či ukončení podnikatelské činnosti. Nedílnou součástí kurzu bude také problematika zaměstnávání fyzických osob formou pracovních úvazků, dohod o pracovní činnosti či dohod o provedení práce. Prostor bude i na Vaše podněty v diskusi.
Obsah
- Registrační povinnost k jednotlivým daním a povinným odvodům
- Sociální a zdravotní pojištění, povinnosti hrazení záloh
- Podávání daňových přiznání k jednotlivým daním
- Povinné přehledy a vyúčtování
- Vedení daňové evidence
- Specifika vedení účetnictví u OSVČ a menších s. r. o.
- Cestovní náhrady
Celý kurz bude založen zejména na řešení a diskusi praktických případů, se kterými se může OSVČ, případně i právnická osoba setkat ve své každodenní podnikatelské činnosti. Dle zájmu účastníků je pak možno diskutovat i specifičtější případy týkající se např. podnikání studentů, zahraničních aktivit, přechodu mezi různými právními formami podnikání apod.
Kontakt
Mgr. et Mgr. Tereza Kunešová
telefon: | 771 233 274 |
---|---|
e‑mail: |