Kreativa marketingové kampaně a idea making v praxi

Kreativita je jedním z klíčových motorů každého úspěšného projektu a rovněž tak marketingové komunikace. Jak hodnoty značky přenést do kampaně a jak probíhá kreativní proces? Jaké nástroje vám usnadní práci a pomohou efektivně zhmotňovat vaše myšlenky?

Radim Hruška, Sales and Accountr Director, a Lenka Ďurkovičová, Idea Maker, z brněnské komunikační agentury Narrative Media s.r.o. pro vás připravili případové studie, ve kterých názorně předvedou, jak se se značkou a kreativní strategií pracuje.

Přednáška se koná v rámci předmětu Marketingová komunikace. Přijďte se inspirovat!


Pořadatel
Katedra podnikové ekonomiky a managementu (Ekonomicko-správní fakulta)
Odpovědnost
Ing. Renata Čuhlová, Ph.D., BA (Hons)

Načítám mapu…

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.