Marketing prakticky: Reportování PPC kampaní
-
19. října 2022
14:00 – 15:40 - P201, Ekonomicko-správní fakulta MU, Lipová 41a
PPC reklama je považována za jednu z nejefektivnějších online marketingových taktik současnosti. Jak ale PPC kampaně správně reportovat? Přijďte si na toto téma poslechnout odborníky z mezinárodní marketingové agentury Business Factory, Tomáše Marka a Štěpána Růžu.
Úvodem přednášky stručně uvedeme, co je to PPC, tak aby byli všichni v obraze, ale nepůjdeme příliš do hloubky. Detailně se naopak zaměříme na způsoby, kterými lze PPC kampaně reportovat a jaké nástroje k tomu použít. Řekneme si také o hlavních metrikách a jak je správně interpretovat. Závěrem přejdeme k příkladům z praxe, kde se dozvíte, jak se s klientem na reportingu domlouvat a jak reporty komunikovat.
Součástí přednášky budou i příklady reportu pozitivních výsledků, špatných výsledků, reporting pro klidného klienta i pro klienta nerváka.
- Pořadatel
-
Katedra podnikové ekonomiky a managementu (Ekonomicko-správní fakulta)
- Odpovědnost
-
Ing. Renata Čuhlová, Ph.D., BA (Hons)
Načítám mapu…