Marketing prakticky: Reportování PPC kampaní

PPC reklama je považována za jednu z nejefektivnějších online marketingových taktik současnosti. Jak ale PPC kampaně správně reportovat? Přijďte si na toto téma poslechnout odborníky z mezinárodní marketingové agentury Business Factory, Tomáše Marka a Štěpána Růžu.

Úvodem přednášky stručně uvedeme, co je to PPC, tak aby byli všichni v obraze, ale nepůjdeme příliš do hloubky. Detailně se naopak zaměříme na způsoby, kterými lze PPC kampaně reportovat a jaké nástroje k tomu použít. Řekneme si také o hlavních metrikách a jak je správně interpretovat. Závěrem přejdeme k příkladům z praxe, kde se dozvíte, jak se s klientem na reportingu domlouvat a jak reporty komunikovat.

Součástí přednášky budou i příklady reportu pozitivních výsledků, špatných výsledků, reporting pro klidného klienta i pro klienta nerváka.


Pořadatel
Katedra podnikové ekonomiky a managementu (Ekonomicko-správní fakulta)
Odpovědnost
Ing. Renata Čuhlová, Ph.D., BA (Hons)

Načítám mapu…

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.