Projekt MUNI/FR/1104/2019 „Projektově orientovanou výukou k posílení udržitelnosti“, jehož realizace probíhá v letošním roce, je orientován na tvorbu nových předmětů nosných pro nový navazující magisterský program Regionální rozvoj (specializace Cestovní ruch).
Ambicí projektu bylo umožnit transfer odborných znalostí od zahraničních expertů a odborníků z praxe a zajistit zapojení studentů do projektových aktivit, které by přispěly k jejich profesnímu rozvoji. Součástí přípravy projektu bylo využití nástrojů service designu, s jejichž pomocí studenti připravili archetypy návštěvníků. Na základě typizace jejich charakteristického způsobu chování utvořili tzv. storyboard, znázorňující průchod referenčních návštěvníků destinací. Vzhledem k omezení volného pohybu si museli studenti vystačit s online mapami, webovými portály a předchozími zkušenostmi. I přes tyto komplikace lze výstupy považovat za zdařilé!