Project information
Vybrané aktuální problémy mediálního výzkumu II

Information

This project doesn't include Faculty of Economics and Administration. It includes Faculty of Social Studies. Official project website can be found on muni.cz.
Project Identification
MUNI/A/1334/2016
Project Period
1/2017 - 12/2017
Investor / Pogramme / Project type
Masaryk University
MU Faculty or unit
Faculty of Social Studies

Projekt je zaměřen na vybrané aktuální problémy mediálního výzkumu a zahrnuje dva dílčí výzkumné moduly. První modul navazuje (v r. 2016) výzkum mediálního pokrytí migrační krize a rozšiřuje jej o další typy médií (denní tisk, televizní zpravodajství), což v návaznosti na doposud získaná zjištění (pilotní studie televizního zpravodajství, výzkum on-line zpravodajských portálů) umožní vypracování komplexnější analýzy chování českých médií během pokrytí migrační krize a otevře možnost srovnání mezi jednotlivými typy médií. Druhý modul se soustředí na profesní kulturu novinářů v mediálních organizacích a zkoumá, jak se liší pracovní podmínky jedinců v závislosti na jejich genderu.
První a druhý modul nespojuje pouze šířeji pojatá oblast mediálního výzkumu, ale především téma mediálních (zpravodajských) obsahů, přičemž moduly jsou ve vztahu k tématu komplementární: modul první se věnuje analýze obsahů samotných, modul druhý pak podmínkám jejich vzniku v kontextu produkční kultury. Oba moduly navíc tematicky i věcně navazují na výzkumy realizované členy týmu v rámci jejich doktorského studia a také na výzkumný profil pracoviště (KMSŽ).
Výstupem z projektu budou rukopisy odborných textů určených k publikaci v recenzovaných žurnálech, prezentace na odborných konferencích, podklady pro zpracovávané disertační práce a datová báze pro další analýzy.

Publications

Total number of publications: 5


You are running an old browser version. We recommend updating your browser to its latest version.