Inkluze prostřednictvím výstavních výzkumných projektů Lucie Němcové, autorky se speciálními vzdělávacími potřebami

Warning

This publication doesn't include Faculty of Economics and Administration. It includes Faculty of Education. Official publication website can be found on muni.cz.
Authors

SOCHOR Pavel

Year of publication 2012
Type Appeared in Conference without Proceedings
MU Faculty or unit

Faculty of Education

Citation
Description Poster prezentuje kazuistiku osoby s poruchou autistického spektra ve vztahu k vzdělávacímu konceptu umění a expresivní terapii. Diskurs současného umění poukazuje na to, že jednotlivci mají více než jednu identitu a jejich identity se neustále nově vytvářejí a reprodukují prostřednictvím transformace a odlišnosti v sociokulturním prostředí. Odborníci i sami sociálně vyloučení se shodnou na tom, že role umění a kultury pro sociální a školní inkluzi je přínosná a nezastupitelná. Jsou prezentovány výzkumné metody kvalitativního výzkumu v rámci zvolené kazuistiky a dílčí výstupy z oblasti arteterapie.
Related projects:

You are running an old browser version. We recommend updating your browser to its latest version.